ACASA Reduceri maaaari PROMOTII DESPRE NOI
Cautare:

LibrariaAtlas.ro » Religie si Spiritualitate » Stiinta si religie » Doctrina secreta Vol 1 Evolutia cosmica

Doctrina secreta Vol 1 Evolutia cosmica

Autori: H. P. Blavatsky

Editura: GANESHA

Pretul de lista:

Pretul nostru:

Economisesti:

44.10 Ron

35.28 Ron

8.82 Ron (20%)

Descriere

DOCTRINA SECRETA prezinta un numar considerabil, dar totusi ales de fragmente esoterice ce provin din datele sale fundamentale. Ea indica printre altele faptul ca, prin compararea atenta a Cosmogenezelor anticilor, poate fi in mod gradat dobandita o perceptie inclusiv intuitiva a Adevarurilor Dumnezeiesti Universale. Aceasta DOCTRINA SECRETA ne ofera in plus o multime de indicatii ce ne pot fi de un imens folos pentru descoperirea istoriei autentice a raselor umanitatii; mai mult decat atat aceasta ridica valul de alegorie si simbolism si ne reveleaza felurite fatete specifice dar si frumusetea Adevarului Ultim Dumnezeiesc. Aceasta DOCTRINA SECRETA fundamentala prezinta intelectului insetat de o reala cunoastere, atat roadele intuitiei, cat si florilegiul perceptiilor spirituale ale celor intelepti, iar toate acestea ne dezvaluie pas cu pas, intr-o anumita masura, „secretele" stiintifice stravechi, ce sunt de baza, ale Universului si care incep sa fie rand pe rand confirmate inclusiv de descoperirile de varf ale fizicii cuantice.

Opinii

Nu exista nici o opinie despre Doctrina secreta Vol 1 Evolutia cosmica. Fii primul care isi spune parerea despre aceasta carte!

Nume:

Opinia: