Marketingul politic Repere teoretice si strategii de actiune

Marketingul politic Repere teoretice si strategii de actiune
-20%
Preț: 16,80 lei
21,00 lei (-20%)
Disponibilitate: stoc lichidat
Anul publicării: 2014
Categoria: Colloquium

DESCRIERE

Autoarea cărții propune o documentată trecere în revistă a celor mai importante teorii ale marketingului politic și o descriere aprofundată a etapelor pe care le presupun conceperea și plasarea unui produs din acest domeniu. De asemenea, volumul cuprinde un studiu comparativ al abordărilor privind marketingul politic și o clarificare a sectorului publicistic privind domeniul marketingului politic.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0114 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.