Ce vrea clientul ca tu sa stii
-25%
Preț: 24,75 lei
33,00 lei (-25%)
Disponibilitate: în stoc
Autor: Ram Charan
ISBN: 978-973-8495-69-2
Editura: BUSINESSTECH
Anul publicării: 2012
Pagini: 221
Format: 13x20 cm
Categoria: Business si bani
DESCRIERE
Aceasta carte defineste o noua abordare a vanzarii - pe care Charan o numeste vanzarea creatoare de valoare - care, desi este radical diferita, ramane practica. Vanzarea creatoare de valoare este importanta pentru orice firma care face afaceri cu o alta si trebuie sa evite preturi bazate doar pe valoarea marfii in sine, care sunt specifice vanzarii simple, traditionale, si sa devina, in schimb, o sursa de valoare pentru clientii sai. Vanzarea creatoare de valoare, testata de o multitudine de companii din diverse sectoare de activitate, iti va permite:
- Sa capeti o intelegere mai profunda a problemelor clientului.
- Sa intelegi cum se iau, in realitate, deciziile in firma clientului.
- Sa ajuti pe client sa-si imbunatateasca marja de profit si sa impulsioneze cresterea veniturilor.
- Sa conectezi vanzarile cu alte functii importante, financiare si de productie.
- Sa vii cu noi oferte personalizate.
- Sa faci ca pretul sa devina un subiect mai putin important.
- Sa capeti o intelegere mai profunda a problemelor clientului.
- Sa intelegi cum se iau, in realitate, deciziile in firma clientului.
- Sa ajuti pe client sa-si imbunatateasca marja de profit si sa impulsioneze cresterea veniturilor.
- Sa conectezi vanzarile cu alte functii importante, financiare si de productie.
- Sa vii cu noi oferte personalizate.
- Sa faci ca pretul sa devina un subiect mai putin important.
Traducere: Violeta Limona, Iuliana Enache
Accesul clienților
-Top 10
-Cărți noi
-- 26,77 lei31,50 lei (-15,02%)
- 17,00 lei20,00 lei (-15%)
- 32,30 lei38,00 lei (-15%)
Promoţii
-- 50,91 lei59,90 lei (-15,01%)
- 50,15 lei59,00 lei (-15%)
- 58,65 lei69,00 lei (-15%)
RECENZII