Ce vrea clientul ca tu sa stii
24,75 lei
33,00 lei (-25%)

Ce vrea clientul ca tu sa stii

Ce vrea clientul ca tu sa stii
-25%
Preț: 24,75 lei
33,00 lei (-25%)
Disponibilitate: în stoc
Autor:
ISBN: 978-973-8495-69-2
Editura:
Anul publicării: 2012
Pagini: 221
Format: 13x20 cm
Categoria: Business si bani

DESCRIERE

Aceasta carte defineste o noua abordare a vanzarii - pe care Charan o numeste vanzarea creatoare de valoare - care, desi este radical diferita, ramane practica. Vanzarea creatoare de valoare este importanta pentru orice firma care face afaceri cu o alta si trebuie sa evite preturi bazate doar pe valoarea marfii in sine, care sunt specifice vanzarii simple, traditionale, si sa devina, in schimb, o sursa de valoare pentru clientii sai. Vanzarea creatoare de valoare, testata de o multitudine de companii din diverse sectoare de activitate, iti va permite:
- Sa capeti o intelegere mai profunda a problemelor clientului.
- Sa intelegi cum se iau, in realitate, deciziile in firma clientului.
- Sa ajuti pe client sa-si imbunatateasca marja de profit si sa impulsioneze cresterea veniturilor.
- Sa conectezi vanzarile cu alte functii importante, financiare si de productie.
- Sa vii cu noi oferte personalizate.
- Sa faci ca pretul sa devina un subiect mai putin important.

Traducere: Violeta Limona, Iuliana Enache

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie

Business si bani - Cele mai vândute cărți

16,50 lei
22,00 lei (-25%)
18,75 lei
25,00 lei (-25%)
Created in 0.0628 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.