Marea Carte cu Dinozauri-Miguel A.rODRIGUEZ Cerro

Disponibilitate: în stoc
Editura:
Categoria: Diverse

DESCRIERE

Desi poate parea incredibil, dinozaurii s-au plimbat pe pamant timp de 150 milioane de ani, in timp ce noi, oamenii, suntem aici de numai 3 sau 4 milioane de ani. Cum sa ii uitam? Descopera primii dinozauri ca Herrerasaurus sau Eoraptor, precum si erbivorele imense cu gatul lung din Jurasic ca Diplodocus si marii pradatori din Cretacic ca Tyrannosaurus Rex.

Omul nu s-a intalnit niciodata fata in fata cu dinozaurii, dar de-a lungul secolelor ne-au parvenit sub forma de fosile, resturi sau urme de pasi, atat de multe marturii ale trecerii lor pe Terra, incat in cele din urma ne-am intalnit cu ei in viitor. Descopera imagini spectaculoase ale acestor dinozauri minunati, de la cei mai primitivi pana la ultimele specii si compara dimensiunile si greutatea lor cu ale oamenilor si obiectelor care populeaza planeta in momentul de fata.13603