Marketingul politic Repere teoretice si strategii de actiune

-20%
Preț: 16,80 lei
21,00 lei (-20%)
Disponibilitate: stoc lichidat
Autor: Corina Barbaros
Editura: Business Media Group
Anul publicării: 2014
Categoria: Colloquium
DESCRIERE
Autoarea cărții propune o documentată trecere în revistă a celor mai importante teorii ale marketingului politic și o descriere aprofundată a etapelor pe care le presupun conceperea și plasarea unui produs din acest domeniu. De asemenea, volumul cuprinde un studiu comparativ al abordărilor privind marketingul politic și o clarificare a sectorului publicistic privind domeniul marketingului politic.
Accesul clienților
-Top 10
-Cărți noi
-- 55,25 lei65,00 lei (-15%)
- 119,00 lei140,00 lei (-15%)
- 11,90 lei14,00 lei (-15%)
Promoţii
-- 23,20 lei29,00 lei (-20%)
- 16,80 lei21,00 lei (-20%)
- 14,40 lei18,00 lei (-20%)
RECENZII